Gårdagen

Jag hade jätte, jättekul igår :D Tog tåget till Säffle och där mötte jag uppe söta Emelie och Sandra :) Tog oss en promenad hem till Tove som var värdinnan för kvällen och där även resten av tjejerna var :) Riktigt roligt att träffa dom igen, får sluta ses så sällan! Vi hade mycket roligt att prata om :D Efter en stund gick vi till Garaget som dom så fint kallade det :P Drack vidare och sen knalla jag och Emelie bort till Harrys! Träffade massa tjejer jag inte sett på länge, hur kul som helst :D B.la Angelica och Helen, mina små sötnosar från gymnasiet :) Riktigt roligt! Puss på er! Vi dansade och hade skojsigt jag och Emelie och vi köpte oss en drink.. När vi står och dansar så är det en som trillar in i mig och jag blir helt nerdränkt av drinken. Hade jordgubbs/mjölkdrink över hela mig.. Hela håret var en stor kletig klump typ.. fyfan :P Så då fick det vara nog, då ringde jag mamma och pappa så fick dom komma och hämta mig, haha :D Dom hämtade mig vid 02.00 ungefär! Va skönt att komma hem och ta en dusch måste jag säga ;P Somnade som en stock och idag är jag faktiskt pigg :) Iallafall än så länge ^^ Känner att huvudvärken börja smyga sig på mig men det ska nog gå över med lite träning och käk :)

Ofräsha kort från igår :P








Annars en toppenkväll, jättekul å träffa alla igen :)

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0