God kväll

Idag åkte jag hem 15.00 från Henrik och då gick jag upp till mig och slängde i mig lite mat. Sen snabbt iväg till danslokalen för att ha möte klockan 16.00 :) Nu drar Åmåls version av Let´s dance - Dööörty Dancing igång, hade samma förra året och nu är det i full gång :D Så först hade vi möte vi dansinstruktörer och gick igenom musik osv. Sen kom de tävlande klockan 18.00 :D Är ett härligt gäng på 24 personer + vi 12 danslärare! Kommer bli riktigt kul det här :D Mitt lag drar igång med träningen redan på tisdag ;P Så nu är det dags att sätta igång med danserna minsann ;P


Vinnarna förra året - Lena, Patrik & jag :D

Efteråt gick jag och Emelie till ICA så jag kunde handla hem lite kvällsmat :) Nu är jag nyduschad och kollar på film på tv:n :) Blir nog sängen i tid idag för imorgon har jag lite grejer att ta tag i :)

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0