Happy girl !!

Jaa, som ni förstod i förra inlägget så har jag ju något väldigt roligt att berätta :D Så here we go ;)

Christer
som jag dansar med i Dööörty Dancing ringde mig förut. Han frågade om jag ville börja jobba hos dom på Intersport här i stan som en provanställning :D Och självklart tackade jag JA och jag är så himla glad just nu :D Vilken lättnad det är att äntligen få något att göra på dagarna och göra det jag velat lääänge nu. JOBBA! Så jag är jättetaggad och jag börjar redan på torsdag :D Skulle börja imorgon egentligen men eftersom jag ska på visning av lägenheten i Karlstad så börjar jag på torsdag istället :) Wihooo !! Kommer trivas som fisken i vattnet :D     I know it!

Så jag har fått två nyheter idag och det var på två samtal som båda varade i si så där 15 minuter sammanlagt :D Så allt positivt kom liksom på samma gång och jag har svävat på små rosa moln hela eftermiddagen för detta :D

Så nu kommer jag kicka ass på kvällens danslektion med Studentcompaniet :D 



JIPPIE !!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh fyfan va roligt Emilia, när man minst anar de! Skit roligt detta ju :D De kommer gå som smort haha :D

2010-08-31 @ 18:25:28
Postat av: EMILIA

Haha jaa skitkul verkligen :D :D

2010-08-31 @ 18:29:12
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0