Hej allihopa !!

Igår tog vi bussen till Bengtfors, Henrik och jag :) Det första vi gjorde va att gå och äta och det smakade mycket bra :) Sen gick vi upp och hälsade på Magnus och Anders en sväng och sen vidare hem till Kim och Robin :) Och där stannade vi hela kvällen :) Hände mycket igår.. Men det löste sig till slut som tur var :) Några drog vidare på fest och jag, Henrik och Kimpa kollade på filmer och tog det bara lugnt :) Somnade runt, mjaa.. 05.00 kanske? Så vi vaknade runt 12 idag..







Har precis käkat frukost och nu ska jag fixa iordning mig lite innan bussen går :) Klockan 15.00 för att vara exakt :P Då ska jag direkt hem till min bror Jimmie på kalas med familjen :) Mysigt :)



PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0