Hej torsdag

Sovit gott? Det har minsann jag gjort iallafall :) Drömde som vanligt massa knasigt så jag blir nästan full i skratt när jag vaknar och tänker efter :P Men det är inte något vi tar upp här tror jag ;D hoho..

Jag och Henrik tog oss en sovmorgon till ungefär 12.00! Inte så konstigt med tanke på att vi somnade, mjaaa, runt 03.30 kanske.. Tokstollar är vi, inte bra alls! Men fick sova ut idag och det känns lite positivt iallafall ;P

Precis ätit massa god mat och nu gör vi ingenting speciellt alls.. Jag tänkte kika på gårdagens Fångarna på fortet innan jag åker hem :) Precis plattat håret nu, mitt låånga hår :D hahah.. Visst blev ni iallafall liiite lurade igår med mitt lilla bus? ;) hihi..



16.20 går bussen mot Åmål tror jag, så då far jag hemåt :)

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0