Hejsan !!

Igår åkte jag och Henrik upp till mamma och pappa :) Käkade lite och sen tog vi bussen till Bengtsfors.. Vi köpte oss en trisslott innan vi åkte men vi vann ingenting :( Buhuu! Vi fick x10 men det var bannemig ingen vinst för det, värdelöst :P

Nåja, när vi kom till Bfors gick vi upp till Kim och Robin och hälsade på en sväng :) Sen hyrde vi två filmer och tog det bara lugnt på kvällen. Drack en varsin cider och hade lite tisdagsmys ;P Vi kollade dock bara på en film för vi blev så trötta :P Kanske skulle ta och kika på den andra nu eftersom dom måste lämnas tillbaka idag :)





Annars vet jag inte vad som händer idag.. Ingenting speciellt tror jag :) Jag åker hem imorgon, så mycket vet jag iallafall :)

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0