Överlycklig !!

Fick ett väldigt roligt idag mail från kbab.se (Karlstads bostads AB). De skrev att jag blivit en av dom som blivit erbjudna en lägenhet :D Så imorgon ska jag ringa hyresvärden för att bestämma tid för en visning, så hoppas jag inte att det är några problem att komma och kolla :D Och det allra bästa vore ju om jag älskar lägenheten och att jag får den! Åhh, va roligt det vore :D :D



"En två rums lägenhet med balkong i västerläge på andra våningen i hus utan hiss. Nära till Naturområde med motionsspår, Löfbergs Lila Arena. Fin cykelväg längs Klarälven in till centrum. Bra kommuniationer med centrum och övriga Karlstad."

HÅLL TUMMARNA ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna stenhårt! Hoppas, hoppas....vore såå kul Millan, Puss

2010-08-31 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0