Påväg hem

Åkte precis genom Mellerud så nu är det inte så jättelångt kvar hem :) Skönt det! Varit fruktansvärt trött nu på eftermiddan. Inte så konstigt kanske eftersom jag inte sov speciellt mycket i natt.. Men men, det är som det är :) Gick iallafall fortare än vad jag trodde att lasta in alla Linas saker in till lägenheten.. Stor och fin lägenhet, hon kommer nog stortrivas :)

När vi hade flyttat in hennes saker gjorde Lina mat till oss och sen tog mamma och Lina en promenad med hundarna, medans jag och pappa tog bilen och kikade runt lite :) Åkte och köpte en tv-kabel och lite glass :) Sedan vinkade vi hej då till älskade syster och nu är vi som sagt snart hemma!








Vet inte vad jag ska hitta på idag. Så lite som möjligt hoppas jag, är trött som bara den!

PUSS & KRAM ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Hej!

hur mår du :)?

2010-08-07 @ 00:12:04
URL: http://elie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0