Pizza och myskväll

Träningen med Krister (inför Dööörty dancing) gick kanon :) Har kommit en bit på vägen nu och han är jätteduktig ;) När vi hade tränat klart cyklade jag hem till mamma och pappa.. Och titta vad jag fick se på vägen när bommarna gick ner :D Om inte Alex ;P Det är Åmåls mötesplats när bommarna går ner.. Då är det inte fy skam om det samlas upp emot 10 personer ;P



Nåja, när jag kom hem till mina kära föräldrar var min bror Thomas och söta Paola här på fika :) Blev lite tjöt med dom och sen gick jag upp och la mig i deras dubbelsäng och kollade på Den oändliga historien :) Men jag somnade rätt snabbt ^^ När klockan var 18.00 cyklade jag hem och gav Skrållan mat och nu är jag tillbaka hos mamma och pappa :)

Myskläderna är på och jag har precis gjort en hemmagjord pizza till oss. Den står i ugnen nu och det luktar som det är klart när som helst :) Mmmm, va gott det ska bli med mat! Inte ätit nånting på hela dagen så nu ska jag minsann äta tills jag storknar ;P



När man var runt 14-15 år var det värsta och tråkigaste man kunde göra var att sitta hemma hos sina föräldrar på en lördagskväll.. Tur man ändras genom åren för det är ju så himla gött ;P I love it! Va längesen jag var hemma hos dom på helgen och inte gjorde nånting alls än att bara va :)

HA EN FORTSATT BRA KVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0