Sister is hooome :D

Idag åt jag mat hemma hos mig :P Bandspagetti, pastasås och grillad kyckling.. Mumma :) Råkade t.om somna framför tv:n när jag hade ätit klart :P Så det blev en liten tripp till mamma och pappa senare än vad jag hade tänkt :) Men men, nu är jag här ;P



När jag parkera cykeln såg jag att min lovely sweet sister Lina äntligen hade kommit hem :D Blir så glad när hon är hemma :D På fredag flyttar hon till Stenungsund också, så stolt över henne :) ♥

Just nu är mamma och Lina ute går med hundarna.. Får se om dom snart hemma för jag vill till Jysk innan det stänger och köpa överdrag till ett par kuddar jag har hemma :)

HA EN FORTSATT FIN DAG !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0