Torsdag

Igår tog jag bussen till Bengtsfors 15.00, fick vänta där i 45 minuter ungefär och sen tog jag bussen vidare till Gustavsfors.. Jag skulle bege mig ut på en långpromenad och jag fick t.om med mig Henrik och Mattias :P Och långpromenad blev det minsann! Gick en bra bit i skogen och på massa småvägar osv.. Vet inte om jag hade hittat idag om jag skulle gå själv :P Men iallafall, 1 timme och 10 minuter i rask takt blev det.. Då kände vi oss duktiga när vi kom hem igen ;D Då blev det knäckebröd och keso för min del och lite kik på tvn :) Klockan 22.00 var det dags för So you think you can dance! Tråkigt att Billy åkte men av han, Jose och Lauren så var det inte mer än rätt att Lauren fick stanna :)




Klockan 00.00 var jag trött så jag gick och la mig och somnade nästan direkt.. Grabbarna la sig nån timme efter så nu har vi sovit ut :) Gick upp för en timme sen ungefär.. Precis käkat frukost och nu sitter vi vid varsin dator och slökollar på tv:n samtidigt.. Får se vad denna dagen har att erbjuda. Hade hoppats på sol idag så packade ner bikinin, men det regnar så det blir nog inte så mycket med det idag ^^ Långpromenad istället? :D




PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0