Träningsdag

Ja det kan man minst sagt säga, inte vart stilla på hela dagen :) Cykeltur till mamma och pappa förut i regnet! Hade jag vart med i en wet t-shirt contest hade jag nog vunnit för jisses va blöt jag var! Nåja, när jag kom fram och var ändå "uppvärmd" så gick jag upp och trampade på crosstrainern i 20 minuter :) Kände av att det brände i halsen så vågade inte göra mer.. Så jag började lite lugnt :) Men kändes huur skönt som helst efteråt. Längesen jag var så genomsvett, haha :D Iskall dusch efteråt var dagens höjdpunkt :)





Efter det blev det middag och sen tog jag och mamma oss en promenad med Minja och mormors hund Ludde :) Så idag har jag rört på mina lurviga om man säger så, känns kanoners :)  

Nu suger det i kaffetarmen, så bäst att sätta på :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0