Heej !!

Varit en lugn dag, inte gjort speciellt mycket.. Jag lagade mat till mig och Henrik och sen slökollade vi på TV och lite så :) 21.20 tog han bussen hem till Bfors och då cyklade jag hem till mamma och pappa. Upp på crosstrainern och trampade i 20 minuter.. Det sög i benen idag så jag orkade verkligen inte 10 minuter till :P Träningsvärken i rumpan känns ännu mer nu så jag fick så snällt kliva av efter 20 minuter :) hehe..

Sen kollade vi på So you think you can dance, missade ju det igår :( Men kollade på utröstningen idag iallafall. Och ingen åkte ut :O Juryn hade svårt att bestämma sig eftersom en till gått och skadat sig.. Så nästa vecka åker 2 stycken ut istället.. Spännande ;P



Nu ska jag hoppa på cykeln igen och rulla hem.. Är bara nerförsbacke ;P Det är sjukt mörkt på Drottninggatan, får se om jag tar mig hemåt!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0