Min helg

Här kommer det lite kort från helgen :) Börjar med regniga torsdagen när Maria klippte mig och Mattias :) Mina söta rosa regnjacka kom till användning :)








Nåja, igår blev det fest trots allt ;P Jag, Henrik och Mattias gjorde oss snygga och sen fick vi skjuts in till Bengtsfors av Sofia :) Vi drog hem till Kim och Robin där vi förfestade några stycken :) När vi hade varit där en stund hoppa vi in 8st i en bil och for till Mellerud. Satt i knät på Henrik och fick lagomt ont i benen, men vi kom allt fram till slut ;P Blev avsläppta hos David där det var massa folk och vi festade vidare :) Hade det jättetrevligt och det regnade inte, så det var härligt :D När klockan närmade sig 00.00 ungefär gick jag och Henrik till området där KAOS höll igång ;) Betalade 450kr och fick oss ett "festival-band" runt handleden och knallade in. Eftersom vi inte hade ätit nånting på hela dan så gick vi direkt till ett tält och köpte oss en varsin hamburgare för 50kr. Det var inget bra band som spelade så vi gick ut direkt.. Så vi var alltså inne i lite drygt 10 minuter och sen gick vi ut igen.. Haha, fyfan va onödigt. Det var den dyraste hamburgaren jag ätit iallafall.. 500 spänn åt helvete :P Men men, inte alltid man är smart när det väl gäller ;P Klackarna ser misshandlade ut också. Valde fel dag att gå runt i klackskor när det bara var blött gräs och lera överallt. Dom får nog hamna på hyllan framöver ^^

Vi gick iallafall tillbaka till David och inväntade Mattias, Kim och Robin.. Bullen kom och hämtade oss och vi var hemma 03.00 ungefär :) Jag och älsklingen åkte hem till han och kröp ner i sängen direkt :) Saknat den goa sängen!




Idag gick vi upp vid 15.00 ungefär, ordentlig sovmorgon med andra ord :P Gick upp och käkade frukost och sen gick vi ut i solen och grejade med hans moped. "Jaa, nu har du allt skitat ner dig", fick jah höra av Henrik ;P Det var faktiskt roligt och nu skiner den så fint så när jag vart där och hjälpt till :D Tar åt mig heeela äran ;P När vi var klara där så hjälpte Henrik sin pappa lite så då passade jag på att duscha innan jag skulle åka hem :) 20.00 tog jag bussen hem till Åmål. Gick av vid mamma och pappa där vi hejade på Emma Green som tog hem silvret ;D Roligt!





Nu är jag hemma och gör ingenting speciellt alls, snart krypa ner i sängen tror jag :) Har iallafall haft en riktigt bra helg :)

PUSS PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: charlin

hahaha klackar och lera <3

2010-08-02 @ 11:28:27
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0