Friskis & Svettis

Dagen på utbildningen har varit jättebra, jag och Emelie blev äntligen klara med projektarbetet ;D Nu är det bara redovisningen på torsdag som gäller och sen är vi klara med hela utbildningen :)

Rörig är jag också.. Råkade somna framför Simpsons och så vakna jag av att Henrik ringde mig. Då var klockan 17.25  men jag fick för mig att det stod 07.25 och att det var morgon.. För i natt måste jag gå upp 04.30 för att hinna med bussen 06.05 till Säffle. Ska nämligen åka till Karlstad senast 07.00 för ha truckuppkörning. Så jag var livrädd att jag hade försovit mig :P Herregud, får hålla alla tummar och tår jag har att det absolut inte händer imorgonbitti :P

Nu ska jag byta om och möta upp Manuela och Emelie. Friskis&Svettis klockan 19-20.00 :) Underbart!


Tre apor ;P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0