Hej igen mina vänner :D

Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen men jag har varken haft tid eller ork ;P Men here we go again :)

I söndags kom min babe Henrik hem till mig på eftermiddagen. Jag hade fixat mat till oss som vi käkade, efter det blev det tv-tittande och en liten siesta, sen gick vi till ICA och handlade yoghurt, vitlöksbröd, glass och bär ;P Kvällen bestod av massa mys och film bara :) Skön söndagskväll!

Igår var det dags för första jobbdagen på Stilmagazinet. Dom ringde in mig nu när en tjej är bortrest i 2 veckor :) Jätteroligt! Trivs verkligen hur bra som helst och igår drog även SOMMARREAN igång så det är folk inne hela tiden ;) Det får tiden att rusa iväg :) Igårkväll kom VM-dansarna hem också så vi samlades ett gäng med blommor och skyltar för att framförallt hylla Sofie som tog hem guldet! Hon är bäst i hela väärlden, det är helt sjukt :D Inte nog med det, hon fick silver i paren också! Hur grymt är inte det? :D GRATTIS IGEN !!



Idag blev det jobb igen, toppendag :) När jag slutade kl 18.00 cyklade jag direkt till Marinan och fikade med syster Lina och söta Paola :) Mysigt att sitta i kvällssolen vid sjön och äta glass :)




Har även kikat på So you think you can dance hemma hos mamma och pappa :) Är riktigt jävla trött nu bara. Precis busat med Skrållan för att trötta ut henne, så nu ska jag sova :) Är som en bastu i min lägenhet bara :( Usch, inge roligt!

Imorgon är jag ledig också :) Planer på att träffa Henrik då, får se hur det blir imorgon :) Hoppas i vilket fall på sol ;)

GOD NATT & SOV GOTT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0