I MADE IT :D :D

Igår var det en låång och fruktansvärt varm dag i Karlstad! Det var strålande sol, inte ett moln på himlen och nästan vindstilla.. I den värmen stod vi i stålhättaskor och hade knappt något vatten. Mellan 08.00-17.30 var vi ute! På ett industriområde där det känns som 35+.. Jisses, var fruktansvärt varmt :P Men men, fick sig iallafall en jävla bränna :P

Nåja, vi var ju som sagt i Karlstad för uppkörningen av truckkörkoret. Jag tyckte det var jättekrångligt i början men i slutet av dagen så sa läraren att jag utvecklats så mycket under dagen att jag klarade det :D Så jag är här med en godkänd truckförare :D haha.. Är faktiskt stolt över mig själv, hade nästan gett upp ett tag för jag blev så vansinnig på styrningen.. Men det gick bra :D




Banan vi skulle köra igenom.. Blev galen i början :P

När vi var klara tog vi en tur till Bergvik och firade med en glass medans Emelie handlade lite sommarkläder ;P Emelie var snäll och körde mig enda hem till Åmål, jättesnällt verkligen! Hem och ge Skrållan mat och sen åkte jag direkt ut till danslägret som är igång :) Jag, Manuela, Alex och Sofia var ju som vanligt domare på kvällens lekar ;P Frågorna börjar spåra ut nu efter några år, vi har ingen fantasi kvar :D hahah.. Som t.ex "Vem av oss 4 har truckkörkort?", "Alex har 5 hundar, hur många ben har de tillsammans om två stycken bara har 3 ben".. Ah, herregud :D Roligt har vi iallafall ;)

När jag kom hem slocknade jag nästan direkt, stentrött! Gick upp strax innan sju idag.. När jag hade sminkat mig, klätt på mig och skulle precis äta frukost  får jag ett sms. Står att våran lärare är så sjuk att hon inte tar sig ur sängen så vi är lediga idag. TRÅKIGT :( Näst sista dagen idag ju.. Men men, vet själv hur det är när man är sjuk. Inte alltid man kan fixa vikarier.. Hoppas verkligen det blir av imorgon iallafall :) Krya på dig Jenny!

Tur i oturen med detta är att jag kan vara med på den lilla uppvisningen på danslägret idag iallafall :) Vi som var med på sommardansen ska vara med och visa upp :) Nog bäst jag går igenom danserna, inte säkert att det sitter om man säger så :P

Men nu ska jag krypa ner i sängen igen och slökolla på tv:n :)

PUSS FRÅN TRUCKFÖRAREN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0