Jobbigt träningspass

Min lediga dag har bestått av dansuppvisning och träning :) Jag och Manuela åkte ut till danslägret och åt lunch med alla barnen :) sen gick vi igenom danserna vi gjorde på Sommardansen och hade uppvisning kl 15.00 för föräldrar osv :) Så trevligt så ;P roligt att träffa Elin också :) händer inte allt för ofta om man säger så!

När vi var klara där åkte jag med mamma hem till henne och pappa :) La mig i solen en timme men sen blev det lite kyligt av vindarna så jag gick in :) Mötte upp Manuela och så cykla vi till kvällens träningspass, Friskis&Svettis! De som tror att det inte är jobbigt får tänka om, för det är jobbigt :P Förbannat jobbigt idag också! And i love it :D Vi kommer nog alla gå med kramp i låren imorron ;P hoho..



Nyduschad och kikar på film :) Sista dagen i skolan imorgon, fyy! Inte kul alls :(

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0