Kärt återseende

Idag tog jag mig en välbehövlig sovmorgon :) Vaknade runt 10.00 ungefär, snabbt upp och fixa iordning mig lite och sen kom mamma, pappa och Lina och hämtade mig vid 11.00 :) Åkte och hälsade på pappas morbror Leif och hans Margareta :) Blev lite kalas för dom med kaffe och fika :) Det var tur att jag inte hunnit äta frukost för dom bjöd på smörgås, chokladkakor, bullar, rulltårta, äppelpaj med vaniljsås och gud vet allt :P Och när man ätit två smörgåsar och inte orkar alla godsaker så försöker dom proppa i en ändå, haha.. Men sånna är ju alla äldre ;P Så goa :) Jättelängesen jag träffa Margareta så det var skoj. Hon visste inte ens vem jag var för jag hade växt så :P Hon trodde att Lina var jag och att hon hade med sig en kompis, haha.. Men sen så ;)




Nu är jag hemma hos mamma och pappa, mätt och belåten! Hoppas på att solen kikar fram lite mer snart för jag vill sola :)

HA EN FIN ONSDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0