Underbara dag

Varit en toppendag :) När jag kom till Åmål hoppa jag på cykeln och tog en tur hem till mamma och pappa :) Blev där någon timme och sen åkte jag hem och gosade med Skrållan :) Klockan 18.00 var det inbokat fika hemma hos mamma och pappa så det blev en cykeltur dit igen ;P Då var även min faster där, mina bröder Jimmie och Thomas, Liza och Paola och självklart busungarna Bella och Joline :) Bordet var uppdukat med kaffe, jordgubbar, vindruvor, glass, vispad grädde, nybakta bullar och dammsugare.. Gick nog ingen nöd på någon :D Var jättemysigt! Bara syster yster som saknades :( Men förhoppningsvis hinner jag träffa henne till helgen :)


Joline & Bella för ett tag sen :)

När de hade åkt hem tog jag och mamma en skogspromenad i kvällssolen :) Också väldigt skönt! Dagliga träningen - check ;P Imorgon blir det Friskis&Svettis igen! Skönt att röra på sig!

Nu ska jag ta mig en snabbdusch och sen hoppa i säng. Sov så gott alla vänner :)

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0