Hej på er !!

Hej och hå.. Nu har bloggen fått lida ett tag! Vilket inte är mer än rätt nu när vi har haft sånt fint väder och jag har haft en kanonhelg :) I torsdags träffa jag Manuela och vi tog en tur till badhuset för lite stek i solariet och sen följde jag med hem till henne :D Vi kollade på gamla filmer. Studentresan till Turkiet för två år sen b.la! Riktigt roligt att se :D Hon sätte ihop en liten film när t.ex jag mår som "bäst" ;P Roligt med filmkamera ibland, haha :D




I fredags kom äntligen Henrik hem och jag var i Bengtsfors vid sex. Då åkte vi hem till honom och det blev mys och lugnt hela kvällen :) På lördagen gick vi upp tidigt så dagen blev längre :) Vi högg ved, var ute hela dagen, åkte till Linda och Tobbe en sväng och sen hämta vi upp Kim påvägen tillbaka till Henrik :) Där blev det vin, öl och grogg och massa tjöt :) Trevligt, trevligt! Bestämde oss för att åka till Martin där dom hade grillat och druckit öl ;P Blev där hela kvällen och det var också jätteroligt :D Var hemma vid 3 ungefär och somnade runt 4.. Så i söndags blev det en lite längre sovmorgon :) Under dagen blev det morsdagmiddag och självklart en massa mys :)

Vi har även hunnit med att käka kinamat med Kimpa, suttit på en brygga i Bengtsfors och njutit av värmen, vart i Åmål där vi käkade mjukglass på Marinan i kvällssolen, duschat läänge i kallvatten, hyrt Instängd 2 och massa pussar och kramar :) Denna helgen har varit kanonbra och det är nu som jag mår som bäst :) Älskar dig Henrik!



Idag somnade jag i solstolen så jag har bränt mig i ansiktet och på bröstet. Kommer bli en varm natt känner jag :P Busade även med Bella och Joline idag, älskar dom små busungarna :)

Nu kollar jag på film och har precis duschat, det var skönt! Blir snart sängen för imorgon är det skola igen :)

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0