DET ÄR VÅR !!

Heeej !! 5 dagar sen jag skrev nu och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. Har som vanligt inte blivit av bara :P Men nu tänkte jag dela med mig lite av min vardag igen ;P

Hela förra veckan var jag på Team Sportia och det rullar på jättebra :) Är himla skoj faktiskt och jag trivs toppenbra :) Har kommit in i det mer nu så det känns bra ;P Ska vara där fram till juni och sen får vi se vad som händer efter det ;P

Nåja, hade iallafall en toppenhelg! I fredags åkte jag till min Henrik och vi bara myste och kolla på film :) På lördagen åkte jag hem tidigt för jag skulle jobba 10-15Intersport ;P Och det var fullt ös hela tiden vill jag lova :D Var nämligen marknaden samtidigt och så hade vi lite erbjudanden samma dag så det var i stort sett fullt hela tiden :) Skitkul !! När jag hade slutat tog jag en runda på marknaden och köpte lite godis till mig och Henrik :) Sen kom han till mig och vi gjorde pannkakor :) Sen åkte vi till Bengtsfors och drog på fest med lite folk :) Senare på kvällen blev det en spontan utgång i Åmål.. Ringde till en trött Manuela 22 på kvällen och övertalade henne att dra med ut och det gjorde hon :D Så vi drog hem till mig och drack lite innan vi gick till HC och dansade som bara den ;P Riktigt roligt faktiskt även om det inte var mycket folk ute :P Igår blev det bara väldigt, väldigt lugnt med Henrik ute i det fina vädret :)







Idag gick vi upp och gick direkt till polisen för att fixa ett nytt pass till Henrik.. För den 14e maj åker vi till Greeeekland :D Men det skriver jag om i ett annat inlägg ;P När det var fixat och klart åkte han och jobba medans jag tog bussen till Säffle för att påbörja mina andra vecka på Team Sporita ;) Var en riktigt bra dag och på lunchen passade jag på att sitta ute på en bänk och sola. Och vet ni vad, jag brände mig på bröstet direkt.. va knallröd när jag kom in igen, haha.. Solen tar som fan nu på försommaren med andra ord! Får passa sig :) När jag hade slutat för dagen och kom hem så satte jag mig utanför mitt fönster fjärde våningen på plåttaket och njöt av kvällssolen i endast shorts och linne ;P Man ska bannemig inte klaga inte - helt jävla underbart ;)







VÅRVÄRME ♥


Kommentarer
Postat av: Scofield

Du får inte vara så här vacker, de måste vara olagligt. Guds gåva till männen på jorden. (eller ja EN man verkar de som ;) )

2011-04-23 @ 04:29:15
Postat av: EMILIA

Haha man tackar, vem du nu är :P

2011-04-23 @ 15:57:49
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0