Helgen & måndag

Förlåt för kass uppdatering men jag har inte haft dom bästa tillfällena för att skriva helt enkelt :) Men nuu så! Helgen var helt underbar och lugn. I fredags kom Henrik hem till mig och vi käkade tacos och kramades framför tvn :) I lördags blev det jobb 10-14 för min del på Intersport och efter det tog jag bussen hem till Henrik. Hade en mysig eftermiddag/kväll i solen. Träffade Henriks kompisar lite, var ute och käkade och avslutade kvällen med film och cheese ballz ;P Igår hade vi en lugn och mysig söndag. Åkte och köpte glass som vi åt ute i solen och tog det allmänt lugnt innan jag skulle med bussen hem klockan 15 :) Hoppade av hos mina föräldrar, åt lite mat, kollade på några BB-avsnitt som jag hade missat och klockan 19 var det dags för vuxendiscon ;D 3 tappra små själar dansade röva av sig och vi hade det grymt roligt ihop ;) När det var slut kom min älskling och hämtade mig och vi hade en myskväll hemma hos mig framför tv:n :) Med andra ord - MYSHELG !! ;)





Idag steg jag upp med ett leende på läpparna eftersom solen lyste in i lägenheten :) Fixade iordning mig lite snabbt och pussade Henrik hej då.. 10.05 rulla bussen iväg mot Säffle och min första dagTeam Sportia ägde rum ;P Det gick bara fin fint :) Kommer blir bra det här :) Hade en väldigt härlig lunch också. Köpte mig en sallad och gick och satte mig på en bänk i solväggen och bara njööt! Jisses va varmt och skönt det var :) Sen tog jag mig en promenad den sista halvtimmen. Också himla härligt :)
 



När jag kom tillbaka till Åmål bytte jag om till träningskläder och knöt på mig mina nya "rumpskor" (reebook easytone) och herre min skapare vad dom håller vad dom lovar ;) Jag har redan träningsvärk i vaderna, baksida lår och i rumpan :D Känns skönt att det faktiskt funkar och att jag kan känna att det var värt dom pengarna ;)

Nu ska jag knalla hemåt till min kissekatt och ta mig en dusch :) 

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0