It´s friday - I´m in love

Jisses, vilket härligt träningspass Emelie plågade oss med igår ;) Efter 1,5 timmes träning undervisade jag 1,5 timme.. Så 3 timmars stenhård dansträning mellan 19.00-22.00 igår kväll fick det bli ;) Har lagomt go träningsvärk idag måste jag erkänna, haha.. Kommer antagligen vara ännu värre imorgon :P


(Slask & blött när jag gick till träningen igår)

Tog mig en liten sovmorgon idag och sen gick upp och käkade god frukost och tog mig en dusch :) Sen fick det bli en promenad till mamma och pappa och nu är jag här :) Precis käkat i stort sett och gör inte så mycket mer faktiskt. Väntar bara på att klockan ska gå så Henrik kommer hit ;P Ska nämligen till badhuset ikväll och simma tänkte vi :) Kanske blir en liten stund på crosstrainern nu då så tiden går fortare? Ska iofs simma ikväll, hmm.. Får se hur jag gör ;) Är som sagt ganska mör i både ben och armar idag så jag kanske inte orkar trampa mer än 5 minuter idag? ;P


(Keso & ägg + salt & peppar på bröd med solrosfrön)



Jaa, vad ska jag hitta på nu då? Crosstraina eller sitta kvar här? Tycker det första alternativet lät bäst ;)

PUSS & KRAM ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0