Ny vecka

Kändes som natten aldrig skulle ta slut, trodde aldrig jag skulle få somna. Låg och yrade hela natten, kollade på klockan, vände och vred på mig, stirrade i taket, kollade på tv, störades av Skrållan, var pigg... Ahh, fan vilken helvetesnatt det var.. Och inte nog med det - 05.30 när jag äntligen hade fått sova några timmar så väcks jag av mina älskade vänner på hustaken.. Fiskmåsarna :@ Då fick jag svårt att somna igeeen.. Håhå jaja, trodde aldrig klockan skulle ringa..

 08.00 ringde den iallafall och jag gick upp ögona bums.. Ajjdå, va ont i huvvet jag hade och AJ va tjock i halsen jag var.. Provade febern och det visade sig att jag hade 38,3.. FAAN !! Inte igen? Bet ihop, tog några värktabletter, käkade frukost och gjorde iordning mig.. Var ju första dagen på praktikenTeam Sportia idag, kunde jag ju inte missa :/ Med endast 45 minuter kvar tills bussen gick ringde ChristerIntersport och undrar om jag kan hoppa in och jobba 11-18.. "Javisst, självklart" säger jag och blir jätteglad. Hade inte en tanke på att jag hade feber och ont i halsen.. När vi hade lagt på ladda jag om och gick iväg till jobbet.. Klarade hela dagen utan problem :) Drack MYCKET vatten och knapra tabletter :)



(Morgonmys med min favorit)

När jag hade slutat knalla jag hem och gav Skrållan mat, bytte om till träningskläder och mötte upp mamma för en kvällspromenad :) Sagt och gjort - va härligt att komma ut och få lite luft :) Nu har vi precis druckit kaffe och ätit pannkakor :) Ska alldeles strax kila hem till Skrållan igen och gosa med henne :) Får hoppas jag får sova bättre i natt iallafall - håll tummarna :)



PUSS & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0