Söndag

Igår blev det en lugn och go kväll hemma hos Henrik bara :) Vi gymmade, duschade, käkade och spelade tv-spel ;) Mysig hemmakväll med andra ord :)




Idag pallra vi oss upp vid halv elva eller nått tror jag :) Käkade frukost i lugn och ro, spelade lite mer tv-spel och 14.55 gick min buss hemåt :) Hoppade av hos mamma och pappa för att käka lite mat och så har jag även hunnit med och crosstraina i 40 minuter :) Dagens träning! Ska alldeles strax åka hem för att byta om och kila iväg till danslokalen :) Ska undervisa i vuxendiscon även denna söndagen ;P Håller tummarna för att det går lika bra som förra veckan :) Då var det jättekul!  

Nåja.. Får se när jag åkerkommer nästa gång :) Imorgon börjar jag min praktik i SäffeTeam Sportia så jag kommer vara hemma 18.00 på kvällarna och då kanske jag inte är så jättepigg på att gå upp till mamma och pappa :) Men men, wish me luck inför den kommande veckan på praktiken ;)

HA DET BÄST ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Good luck!

2011-04-03 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0