1 augusti

Nu är det dags för förändringar :) Måndag den 1 augusti är det idag och ett ypperligt tillfälle att ta tag i sig själv igen. Började dagen med en och en halv timme på gymmet och nu bloggar jag. Något som ska bli en vanesak är det tänkt! Låter det bra? ;P

Ingen idé jag tar upp allt roligt som hänt de senaste 3 veckorna då jag inte bloggat. Det är alldeles för mycket ;P Men i stora drag så har jag bara jobbat, varit många roliga utekvällar och myskvällar :) Livet leker och jag minns inte när jag mådde så här himla bra sist :) Ett år försent..


I lördags var det en helt galet bra utekväll! Förfest hos Emelie och Andreas som bestod av dammsugar-lips, vin och groggar.. Vi drog till HC med alldeles för stora, svullna och blåa läppar och dansade loss när Jay Smith spelade. När det stängde stod jag och skrattade nonstop i säkert 2 timmar.. David A - vilken stjärna!

Idag blir det jobb 12-18 :) Efter det ska jag träffa mina kära vänner för att ta en fika med självaste bruden Hajir för att planera bröllop :))

HA EN FIN DAG! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du är tillbaka Millan, som vi har saknat och längtat!



PUSS

2011-08-01 @ 11:13:17
Postat av: EMILIA

Naww, gulle du! <3



PUSS

2011-08-01 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0