Heej mina vänner

Har varit jättedåligt med uppdatering och jag har egentligen inga ursäkter.. Eller jag har helt enkelt inte suttit vid datorn nått större i helgen, inget alls nästan. Har haft jättefina dagar så har tagit vara på dom :) Lägger ut lite kort bara istället för att skriva om varje dag, det orkar jag inte ;P Kan väl bara säga att det var fest både fredag och lördag :) I fredags vart det studentfirande och party med mina bästa danskompisar. Hade förfest hos mig och jätte, jätteroligt! Iallafall på förfesten, sen balla det ur lite tyvärr. Men men! På lördagen blev det grabbkväll hemma hos Claes med kortspel och vin :) Gick till XO en sväng och hade en mycket trevlig kväll :)

Igår gick jag upp tidigt och hem till mina föräldrar där brorsdöttrarna Bella och Joline var :) Vi lekte hela förmiddagen, solade och åt glass :) Älskar mina tjejer ♥


Igårkväll fick jag sms av Alex som frågade om vi skulle ta en promenad i kvällssolen. Det slutade med att han köpte en godispåse och vi fick skjuts ut till Sofia Westlund istället. Åt tacos och blev bjudna på cider. Det var den bästa powerwalken nånsin ;P haha :D Fick bli en promenad hem på kvällen sen istället ;P inte illa det med tanke på att hon bor utanför stan ;P


Idag var jag på Team Sportia och det var en jättebra dag :) När jag kom hem drog jag, Manuela och Alex och tränade :) Efteråt blev det lite lugnt på Örnäs för att varva ner ;P


Haft jättebra dagar det senaste och jag är en glad tjej :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0