Helgen

Heej mina vänner :) Tänkte lägga upp lite bilder sen helgen :) Det blev en spontan utgång med Manuela och vi drog till XO och hade så sjukt kul ;D sen blev det efterfest till 6 på morgonen och det va lika kul det ;P

Men jag började dagen med en fika med mina föräldrar, bror och Paola :)

Förfest:



XO:




Efterfest tills solen gick upp:






Hade som vanligt en toppenbra helg :) Nu ska jag alldeles strax åka till Team Sportia och göra min nästsista dag :/ Inte kul! Men till veckan börjar jag jobba på Intersport och det ska bli jätte, jättekul ;D Och varför jag åker upp så sent är för att bussarna har bytt till sommartider nu så den går inte förens 12.05 =/ Men då är jag där en timme extra istället än vad jag brukar ;)

HA EN FIN DAG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0