♥ Mamma & pappa ♥

Eftersom jag var så fruktansvärt uttråkad efter att ha legat hemma i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv, så kom min kära mamma och hämtade mig och körde med mig hem tilll dom :) Blev bjuden på kaffe och knäckebröd och blodapelsin till kvällsmat :) Lovely! Mår inte bättre nu men fick må bra för stunden där iallafall :) Tänk va mycket lite sällskap kan göra när man inte mår bra :)

Mina föräldrars fina hus :)

Nu ska jag kika runt lite här på datorn och sedan blir det sängen igen. Håller tummarna att det sker ett mirakel under natten så jag vaknar upp frisk som en nötkärna imorgon ;)

BYE BYE ♥

Kommentarer
Postat av: Mami

Det var blodgrapefrukt;) massor med c-vitaminer!!! Puss o hej,leverpastej,ha ha

2011-06-16 @ 09:24:24
Postat av: EMILIA

Hahah OPSI, fel av mig mami ;) Puss och kram skummmmbanan!

2011-06-16 @ 10:54:40
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0