Riktigt bra onsdag

Va riktigt gott med grillat förut :) Fick bara i mig salladen och två tuggor med potatisgratäng dock, har så fruktansvärt ont i magen.. Kan inte äta nånting =/ Vet inte vad det är som spökar nu.. störande iallafall! Får hoppas det går över tills imorgon för jag vill ju ÄTA för tusan :P


När klockan närmade sig 21 mötte jag upp Manne och vi cyklade hem till Emelie :) Blev en myskväll framför tv:n med skratt och massa mys :) Jag kom hem för en liten stund sen och nu ska jag gå och lägga mig. Mår inte jättebra eftersom jag har så ont i magen så jag behöver nog lägga mig ner! Håll tummrna att jag är bättre imorgon mina kära vänner :)

SOV GOTT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0