Nu är jag på tåget

Gav blommorna hemma lite näring och sen gick jag till tågstationen :) Så nu är jag påväg ;) Mycket skönare att åka tåg än buss asså.. Känns som det går mycket snabbare :P Det gör det väl kanske också men ;P hehe.. Tur jag har med mig datorn iallafall så kanske tiden går lite fortare :)

När jag kommer fram blir det en långpromenad hem till Lina.. Hon slutar jobba halv fem (då jag är framme).. Så får se om jag hittar dit haha. Skulle inte förvåna mig om jag rör bort mig eller nått :P Har en jävla packning också.. Fick ont i axeln bara jag gick hemifrån mig till stationen.. Så jag får kämpa på när jag kommer fram :P

Nu ska jag fortsätta att prata med Henrik på msn.. Han får underhålla mig lite ;P Hörs senare :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0