Skärtorsdagen

Lite dåligt med uppdatering sen igår men datorn åkte aldrig på efter fotograferingen.. Henrik kom hit så vi kollade på film och myste hela kvällen :) Det gick iallafall jättebra att ta kort! Det va riktigt roligt :D Emelie kom till mig vid halv fyra ungefär.. Hade sånna problem med vad vi skulle ta på oss men sen blev vi nöjda efter många om och men :P Vid sju-tiden kom Tony och hämtade upp oss och vi åkte ut till Karlberg och tog kort nere i logerna. Där tog vi med 80-tals kläderna. Sen bytte vi om och tog kort ute vid Nilfisk. Sen åkte vi även till ett annat ställe där det var lite tågrälsar osv. Kan nog bli snygga kort :) Nyfiken på hur dom blev!

 
Hemma hos mig innan vi åkte :P haha..

Nu ska jag få i mig lite frukost och sen göra mig iordning. Hann aldrig köpa vax till Henrik i tisdags så jag lovade att göra det idag istället :) Sen ska jag göra danssteg till kvällens lektioner. Jag jobbar 18-21.00! När jag jobbat klart skyndar jag mig hem och gör mig iordning. För ikväll blir det fest ;D Basic Element på HC ikväll nämligen.. Får hoppas att det blir riktigt roligt ;) Blir förfest i Manuelas nya lya :) Ser ut som det bara blir jag och hon, men det blir roligt det med :D :D



God Morgon!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hjälp mig välja ! Puss Elina

2009-04-09 @ 09:27:45
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0