Julstämning!

Jätteroligt att jobba idag också :) Längtar redan tills imorgon! Fick t.om besök av Sofia W idag för att kolla så jag sköter mig ;) haha.. När klockan var sex kom även Manuela förbi och då gick vi bort till danslokalen! Fortsätte på dansen till HC-showen och vi blev t.om klara ;D Känns så himla skönt att ha det gjort! Nu slipper vi oroa oss och känna oss stressade för det när jag är borta hela nästa vecka :) Så bra kämpat idag Manne ;D

När jag kom hem har jag inte gjort något speciellt alls.. Kollat på Glee och pratat med min älskling Henrik ♥ Tipsade mig om en radiokanal som bara spelar massa julmusik :D Dom ligger och lyssnar på det inne på logementet nu i lumpen :D haha.. www.julradio.se .. Har massa julstämning här hemma hos mig nu med tända ljus och massa mys :) Önskar Henrik var här hos mig bara! Tomt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0