God Morgon

Fredag idag :) Solen skiner och jag vill bara UT :) Hoppas vädret håller i sig för då blir det en promenad senare idag =) Har inget specielllt planerat idag. Ska städa danslokalen, sola, ut och gå, färga håret och ikväll är det Let´s Dance :) Som en vanlig dag i stort sett förutom att jag ska bli brunett igen ;P För nu har jag bestämt mig! Jopp, så är det :P Går hem till mamma och pappa efter att jag solat så får mamma hjälpa mig med håret :) Hoppas det blir bra! Va tror ni?

Vaknade av att Henrik skicka sms :) han är lite lurig. Vet inte om han tänkt sig åka hem idag? :O Hoppas det :D Saknar han så himla mycket nu. Ska bli mums att få krama och pussa på han igen :) ♥

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0