TRÖTT!

Hjälp va seg jag är =/ Gick upp klockan tio och ska snart göra mig iordning lite så blir det tågresa till Åmål igen halv ett :)

Gårdagen va iallafal JÄTTEKUL :D After Dark va grymt bra och jävlar vilken show :D Dom hade så jävla snygga kläder och det är nästan sjukt va snygga dom är som brudar :D Berättar kanske mer sen :)

Iallafall, när vi hade kollat klart gick vi bort till Linas kompis Sofie och förfestade, sen blev det buss in till stan för att dansa loss på Arena ;P Det va jättekul =D Träffa många nya och söta tjejer :)

Nu ska ja rycka upp mig lite, sen blir det frukst.. Vill ut i det fina vädret och GÅ! Men får vänta till kvart i tolv ungefär för då blir det promenad till tåget :) och det är en bit vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för en toppenkväll igår, jag hade jätteroligt :) Kram!

2009-02-14 @ 17:05:27
Postat av: Emilia

TACK själv :D det va jättekul att ses! jag får komma upp och hälsa på min syster fler gånger så drar vi ut och skakar rumpa igen :D Har du msn? Kraam !

2009-02-14 @ 18:29:28
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: ♥ Sofie - Welcome to my world ♥

Hej! de va kul att träffa dig :) ni är så lika du och Lina :) Hade kul med er :) Pussss!! :)

2009-02-24 @ 11:21:20
URL: http://sofiehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0