Bra dag!

Blev kramkalas i sängen fram till fyra med min goa pojk idag :) Han tog bussen hem tjugo i fem och då gick jag hem till mamma och pappa där Jimmie och busungen Joline var :) Blev lite käk och sen var jag kvar där tills elva nu ikväll ungefär. Pappa var hos min bror Thomas och kollade fotboll så då stannade jag kvar och höll mamma sällskap framför tvn ;) Pappa körde hem mig och nu ska jag snart ta mig en dusch!
Satt hela eftermiddag/kvällen för att leta bra låtar till mina tre dansgrupper som jag ska ha till hösten. Dom ska ha tre låtar var, så 9 stycken letade jag upp idag alltså. Jobbigt det där.. Ska vara anpassat till gruppens ålder, lite nyare och äldre låtar så publiken känner igen dom + att det ska passa äldre och yngre i publiken. Och det ska även vara en lugn och fin dans och en svängigare och showigare! Nåja, jag blev iallafall klar med mitt låtval och jag blev nöjd :) Har mina idéer nu så det ska bli kul att börja med danserna under sommaren :)

Nu ska jag ta mig en dusch och sen krypa ner under täcket och glo på tv tills jag blir trött :)

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0