YEES :D

Min skitdag ändrades och blev bästa dagen på länge :D Mamma och pappa kom och hämtade mig halv två ungefär och körde mig till Säffle. När jag kom in på Arbetsförmedlingen var det ca 15 personer där inne, allt mellan 18-50 år. Jag tänkte såhär: Okej, nu går jag in för det här med en positiv inställning och hoppas på det bästa! Så jag hade med mig anteckningsblock och antecknade allt dom sa, jag var den enda av alla inne i rummet som vågade räcka upp handen och ställa frågor emellanåt och jag var den enda som gick fram efteråt och pratade personligen med kursledaren. De andra flydde fältet direkt så jag passade på :) Eftersom det bara är 24st som blir intagna till den utbildningen så ville jag visa att jag var intresserad iallafall. Och efter deras genomgång visste jag direkt att jag ska komma in! Så jag skrev upp mig på intresseanmälan (också den enda personen) och skuttade därifrån med ett leende på läpparna :)

Jag skickade iväg ett sms till min handläggare Lena Ericson att det verkade toppen :) Och då får jag tillbaka som svar: DU fick jättemycket kred av min kollega i Säffle, KUL för mig att höra att Åmålsungdomar ger ett bra intryck :D samma igår, Netto jättenöjd!" WHAT?!! Jag blev jätteförvånad och skrev och frågade om jag hade kommit med? Och då svarar hon: ABSOLUT.. du är given. De var så impade av dig, Camilla ringde mig direkt.. du gjorde intryck!" Tror ni jag blev glad eller? :D :D Så den 8e mars börjar jag min handelsutbildning :D Kan inte bli bättre! Nu är hela våren inplanerad fram till slutet av juni.. Äntligen vet jag vad jag ska göra !!!


När jag kom hem gick jag och handlade lite bakgrejer så nu har jag nyss bakat massa muffins :) Vanliga och chokladmuffins :) Hade även några stora formar kvar så ikväll bjuder jag mamma och pappa på stora choklad cupcakes med chokladgrädde och strössel på :) Köpte även rosor som dom ska få för att tacka dom för idag ♥ Hade dom inte kört mig hade jag antagligen inte hoppat på denna utbildningen!

Pappa ska spela vollyboll nu snart och sen kommer han och hämtar upp mig och Skrållan halv åtta ungefär. Jag sover där över helgen :) Så ikväll blir det varma smörgåsar och förhoppningsvis Let´s Dance om pappa ger med sig :P Och mina söta cupcakes förståss ;P Skippar "toppingen" nu, får göra det hemma hos mamma och pappa sen istället :)




Dagens ord:

LYCKA, LÄTTNAD, LYSANDE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0