Lördagskväll

Känner mig fortfarande seg i huvudet och orkar inte göra nånting.. helst av allt skulle ja vilja gå och lägga mig nu och sova tills imorron.. Men klockan är ju bara strax efter nio så det får inte bli än :P

Sitter och tänker på allt julmys som snart drar igång.. Jul på Liseberg hade premiär igår och när vi hämtade nyckeln till lägenheten utanför så såg jag hur mysigt det var med alla ljus å allt.. Ja längtar verkligen till all julstämning nu! Fram med ljusstakar och julstjärnor och mysa runt på stan i mörkret med alla tända ljus :) Köpa julklappar osv osv.. Det är allt nått visst med det där :) Ska verkligen göra det mysigt i lägenheten hemma.. har ju redan röda gardiner i köket, så dom passar ju in perfekt för att få en mysig stämning :)

Sitter och skakar som nått stackars litet djur eller nått.. Ja fryser som fasen! Ska nog ner och sätta mig framför tvn nu under en filt med varm o´boy.. Mm, mums! Så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0