Nylockad :)

Har precis blivit klar med håret, det tog sin tid som jag sa :P Manuela kom hit för en stund sen och nu står hon också och grejar med håret.. Vi har även tränat om och om på danserna vi ska göra ikväll.. Fan om dom inte sitter nu, ska nog köra några gånger till haha :D

Henrik kommer inte hem idag, är nog lika bra eftersom jag inte är hemma nått ikväll ändå.. Så vi får mysa imorronkväll istället :)

Nu ska ja gå och sminka mig lite.. Emelie kommer hit halv åtta ungefär sen går vi bort till Hc.. Ska va där åtta och ha ett till genrep eftersom det gick mindre bra igår.. Sen blir det show för hela slanten och festa efteråt !! Kommer bli en rolig kväll :D

Kommentarer
Postat av: Nat

Ja men visst är det hemskt... Jo det skulle vi nog bli. Jag tror verkligen inte att det går till såhär i Sverige men jag blir ändå äcklad och förbannad... Det väcker helt enkelt en del funderingar... Ska jag fortsätta äta kött kommer jag vara stenhård på att det är ekologiskt!

2008-11-22 @ 20:38:57
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Micka

Tack så mycket raring!

Ni va rock´n rollah igår på HC! :]

2008-11-23 @ 12:03:18
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0