Sådär ja..

Jag och Manuela tog oss en tur på stan, gick bort till Ica och jag handlade det jag skulle :) GUD va det blåser, det är helt sjukt.. våfflade håret förut, men nu är det typ platt igen =( haha, suck :P Påvägen hem träffade jag min bror Thomas som jag stod och prata med en stund :) jag nämnde att mamma och pappa kommer hit och fikar på söndag, så han och Paola kanske kommer också! Dom är så välkomna såå :D Då fattas bara min andra bror Jimmie med fru och barn och syster Lina.. men alla får mysa på julafton istället.. jag längtar :D

Ska snart sätta igång med maten tror jag, jag är så hungrig.. Blev ju tidigt frukost idag och den bestod inte av nått större.. Så nu ska jag på med förklädet och dra igång :) henrik slutar halv fyra så han får nog värma maten eller om jag väntar att äta tills han kommer hem :)

Fick Säffletidningen med posten idag också.. Helen och Angelica är luciakandidater för Säffle, dom va så fina så :D


Angelica, Sofia, Manuela, jag, Helen & Johanna
Innan klasskortet i 3an.. Saknar!

Kommentarer
Postat av: frida

åå, lägg u en bild på dom :)

2008-11-27 @ 14:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0