Söndag

Vaknade vid kvart i ett ungefär, i ren panik.. hade haft en sån hemsk dröm! Ja drömde att jag va ute och gick själv så kom det ett gäng med äldre kvinnor som va helt förvrängda i ansiktet och ett huvve längre än mig.. När ja skulle gå över ett övergångsställe så stoppa dom mig och tryckte ner mig på backen och hällde nån frätande vätska på mig.. Sen vaknade jag upp på något behandligshem och kollade mig i en helkroppsspegel.. Hela ja va brännskadad.. jag fick genomgå massa behandligar som skulle lindra brännskadorna lite, men det gick inte.. och det gjorde så fruktansvärt ont när dom stod å smörjde in hela kroppen med nånting..

Ahh usch, det kändes så verkligt! Va nästan tvungen att kolla så ja inte va brännskadad när vaknade.. hjärtat dunka verkligen! hatar att drömma sånna hemska drömmer som känns så verkligt.. inge kul alls!

Har precis ätit mat, ska ta mig en dusch snart.. Henrik fråga om ja ville åka till bengtsfors idag å hälsa på, men ja jobbar ju ikväll så det går inte =/ får se om han orkar pallra sig hem till Åmål istället för vi saknar varandra :) Fick så gulliga sms igår när ja gick å la mig :) mys! ♥

Ska ta kort på det ja köpte i Göteborg också tänkte ja :) Men först blir det duschen! Vet inte va jag har gjort med min rygg heller? Kan inte böja mig framåt för då hugger det till i hela ryggen.. Jag får nog ta det lugnt ikväll när ja ska jobba..

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Dansar du något fortfarande? ;)

2008-11-16 @ 16:22:08
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0