Torsdag!

Jag och Manuela vakna vid tio ungefär, gick upp och käka frukost och sen cykla vi bort till tågstation och köpte biljetter :) Både dit och hem, blev inte så dyrt som jag trodde.. skönt det :) När vi va klara gick ja bort och städade lokalen eftersom jag inte är hemma imorron.. Sen kila ja bort till ica och köpte sallad :) Fick bli dagens mat! Har precis ätit och sitter å kikar lite på tv.. Ska alldeles strax börja packa lite, vet inte riktigt va jag ska ha med mig.. Men det kommer väl bli en jävla packning som det brukar även om man bara ska va borta några dagar :P

Tänker på Henrik också, hoppas det går bra för han :) Får prata med han sen och se hur det gick, det ska bli kul! Saknar honom :) ♥


Mitt gos! Väldig längesen :D Förra julen tror ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0