AJJ =(

Fyfan va ont det gör nu !! I min nacke alltså.. Va nog inte så bra att ja jobbade förut egentligen, men va gör man inte.. kan ju inte va hemma för ja har fått nackspärr eller nån skit liksom.. Det är ju inget fel på mig annars! Så ja fick kämpa på och försöka "dölja" det så mycket som möjligt.. Sa ju självklart att ja hade ont men ja ville ju inte visa hur ont det egentligen gjorde.. Så nu känner ja mig stel som en gammal kärring, har precis värmt vetepåsen/kudden eller va man ska kalla den.. så nu har ja den nästan brännande på mina axlar/nacken.. känns riktigt skönt! Hade nog behövt göra det innan ja jobbade också, men det hann ja inte med =/ Så ja skippar träningen idag, hur mycket ja än vill vara med.. ja är faktiskt danssugen, men ja kan ju inte röra på huvvet ordentligt, så då känns det bara onödigt.. Vi som ska börja på en ny dans idag och allt, SKIT !!

Blev på dåligt humör nu.. Men men, hoppas det blir bättre sen :P Tänkte gå till dansen och kolla på gruppen som är innan, men det är nog bättre ja är hemma medans ja kan istället för att sitta där uppe och spänna mig i 3 timmar istället för en och en halv.. 


Den i mitten är det jag har :) Helt underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0