Gomorron :)

Ja kunde inte sova längre så ja gick upp, Henrik ligger fortfarande å snosar :)

Igår när ja åkte ner till stan mötte ja upp Henrik, så gick vi  till Konsum å handlade lite.. han sitt godis och ja min frukt ;P Blev faktiskt inte ens sugen när han satt breve å åt, så de gick fint :D Vi köpte två filmer som vi kolla på, sen blev klockan halv två och då gick vi å la oss å myste istället :)

Mamma fråga om ja kunde passa Minja en liten stund vid halv ett ungefär, ja har inte pratat med henne nått idag så ska ja fortfarande göra det tro? Ja får nog ringa och höra :) När ja har gjort det ska ja gå å kika runt lite på stan, har nämligen tänkt lite på min systers födelsedag =) Hon ska få en riktig födelsedag på söndag av mig, även om hon inte fyller år det datumet.. Då blir hon nog glad =)

Nu ska ja börja göra mig iordning lite och se om ja kan få liv i Henrik :)
Hörs säkert sen, puss

Kommentarer
Postat av: Sis

Jaaaaa det blir jag! :-D tihi sööötisrumpa! Puss

2008-10-30 @ 14:27:20
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0