Fredag!

Underbara helg :D Vet inte vad som händer riktigt.. Henrik kanske åker till Bengtsfors, så jag får se vad jag hittar på om han gör det! Det var inte säkert än så jag hoppas självklart att han stannar hemma med mig :) ♥ Hyr nån film och äter massa onyttigt ;)

Vaknade halv elva idag :O jag vill inte vakna så sent! Men jag glömde ställa klockan igår så det gick som det gick.. men men, det är ju ingen panik egentligen att gå upp.. tråkigt bara när man ser att klockan är så mycket!
Ska ta på mig och sen gå och städa lokalen!

Skrev ju igår att jag skulle sätta mig och vika tvätten. men det orkade ja inte då! och varken jag eller henrik orka det senare heller så IKEA-påsen står fortfarande kvar på golvet med alla kläder i :P får ta tag i det sen istället =) hehe..


Våran goa säng :) Ful färg på väggarna bara, men det ska vi göra om inom kort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0