Hemma igen!

Var med mamma till synoptik och va smakråd, och ja tror allt att ja valde ut dom finaste ;) Hon tog med sig några hem, men ja fick mina favoriter :) va riktigt kul att va där, jag prova med fast ja inte behöver glasögon.. Tycker själv att ja inte passar i det, men en tjej som jobba där valde ut par som hon tyckte ja skulle prova.. haha, ja suck :P

Efteråt följde ja med mamma och handlade lite.. Jag hittade två korgar som vi ska ha på hatthylan, med alla mina locktänger och plattänger osv osv.. Så de blir fint när det blir mer ordning där :) Sen hitta ja rosa tofflor och ett förkläde med blåa blommor på :D Hade velat haft en annan färg på blommorna, men de va det enda som fanns.. Så det fick duga =) Nu är jag hemma, ska inte göra nått speciellt alls.. tror ja ska kolla på en film Manuela tipsade mig om förut som ja har laddat hem =) Ikväll blir det träning 20.30-22.00!




Fanns massa att välja på! Men till slut hitta hon några favoriter :)


Dom söta korgarna :)


Ljusrosa mystofflor som ja länge velat ha :)


Och förklädet : ) Ska ja ha när ja diskar och lagar mat ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0