Nämen hej på er!

Imorse när Henrik gick till skolan vaknade jag inte ens, jag sov som en stock! Och ja sov enda till elva ungefär! Låg och hade en mardröm här på morronen. usch, den va ingen höjdare! Men ja vakna ju som tur va =D Det va så mörkt i rummet och tråkigt väder, så det va nog därför ja sov så länge också :)

Ska snart äta frukost och göra mig iordning lite smått, blir en lugn dag idag! Tänkte sätta mig och kika på P.s I love you när Henrik inte är hemma :P Senare i eftermiddag ska ja följa med mamma och vara smakråd för nya glasögon.. Hon ringde mig igår och frågade om ja ville följa med, så självklart gör jag det :)

Nu blir det fil och müsli med äpplebitar i, mums !!


Bilden är tagen igår kväll när solen börjar gå ner.
Jag älskar hösten när det är sol ute : ) Då syns alla
fina färger på lövena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0