SUNSHINE!

Idag lyser solen och jag är betydligt mycket piggare idag än dom andra dagarna denna veckan =) Va t.om pigg när Henrik gick upp till skolan å satt å prata me mig innan han skulle gå.. men ja somnade om en timme ungefär så ja gick upp halv tio :) Morronen har bestått av frukost bara än sålänge.. Ska ta på mig och gå och hämta Minja, promenaddags idag också! Är så skönt att gå ut på förmiddan!

När jag vart ute med henne ska ja städa lokalen! Det behövs, va allt dammigt igår såg ja.. Konstigt att det kan bli så lortigt på bara en dag.. för ja städar ju varannan dag! Så det är allt bra att ja går dit så ofta som möjligt så inte alla får astmaanfall för att det är dammigt ;P

Ne nu ska ja borsta tänderna och sen knalla iväg ut i sooolen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0