Åhh va roligt!

Fyfan va roligt det var igår :D Ojojoj.. Först blev det lite dricka och mys på Linas balkong! Sen efter åtta ungefär gick vi bort till Cicci och där blev det förfest för oss tre :D Hade heta samtalsämnen och sjöng och dansade och hade bara jävligt kul :D När klockan närmare sig halv tolv så tog vi på oss och gick bort till Nöjesfabriken.. Dansade och härjade hela kvällen :D Fan va kul det var!! Sen när det stängde klockan två så tog jag och Lina oss en rask promenad hem igen och gick och la oss.. Idag mår man som man förtjänar.. Ligger och är deg i soffan nu framför tvn under en filt. Jag åker hem klockan fyra idag så innan dess ska jag inte röra ett lillfinger haha.. Huvudvääärk!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Det var det jag hade att bjuda på ;) Kanonkväll verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0